Ակունքի համայնքի ղեկավարի որոշման կարգավորման առարկան.
Քաղաքացի Սասուն Վոլոդյայի Մանուկյանը, հանդիսանալով գույքահարկ վճարող սուբյեկտ <Գույքահարկի մասին > օրենքով սահմանված կարգով չի կատարել գույքահարկ վճարելու պարտականությունը, ինչի կապակցությամբ 16.01.2019-ին <Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին> օրենքի 30-րդ հոդվածի 1-ին մասի <բ> ենթակետի հիմքով Ակունքի համայնքապետարանի աշխատակազմում հարուցվել է վարչական վարույթ` գույքահարկի գումարի գանձման հարցի քննության նպատակով:
«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» օրենքով սահմանված կարգով հարուցված և իրականացված վարչական վարույթի ընթացքում գործի փաստական հանգամանքների բազմակողմանի, լրիվ և օբյեկտիվ քննության արդյունքում, բացահայտելով գործի բոլոր հանգամանքները, վարչական մարմինը հաստատված է համարում հետևյալը.
Վարչական ակտը ընդունելու համար հիմք հանդիսացող փաստերը.
Կոտայքի մարզի Ակունք համայնքի տարածքում գտնվող թիվ 282-035-001 կադաստրային ծածկագրով արտադրական շինությունը հանդիսանում է քաղաքացի Սասուն Մանուկյանի սեփականությունը, որը <Գույքահարկի մասին> օրենքով հանդիսանում է հարկվող օբյեկտ: Գույքի համար վճարման ենթակա գույքահարկը կազմում է 211.379 ՀՀ դրամ, որից ապառք՝ 58.932 ՀՀ դրամ, իսկ 152.447 ՀՀ դրամը՝ գույքահարկը օրենքով սահմանված ժամկետում չվճարելու արդյունքում առաջացած տույժ:
<<Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին>> օրենքի 30-րդ հոդվածի 1-ին մասի <<բ>> կետի հիմքով հարուցված վարչական վարույթի շրջանակներում Սասուն Մանուկյանը 08.02.2019 թ-ին հրավիրվել է վարչական վարույթի լսումներ, որին մասնակցելու նպատակով վերջինս պատշաճ ծանուցվել է /հիմք՝ քաղաքացի Սասուն Մանուկյանի կողմից ծանուցագիրը 07.02.2019թ. ստանալու մասին ստորագրությունը: Վերջինս չի ներկայացել է վարչական վարույթ լսումներին:
Վարչական ակտ ընդունելու հիմնավորումը.
Համաձայն <<Գույքահարկի մասին>> օրենքի 2-րդ հոդվածի` գույքահարկը սեփականության իրավունքով նշված օրենքի 3-րդ հոդվածում նշված անձանց պատկանող հարկվող օբյեկտ համարվող գույքի համար սույն օրենքով սահմանված կարգով և չափով համապատասխան բյուջեներ վճարվող ուղղակի հարկ է, որը կախված չէ հարկ վճարողների տնտեսական գործունեության արդյունքներից:
Համաձայն <<Գույքահարկի մասին>> օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 2-րդ կետի` օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և համամասնությամբ հարկվող օբյեկտ համարվող փոխադրամիջոցի սեփականատեր համարվող ֆիզիկական անձը գույքահարկը վճարում է իր հաշվառման վայրի համայնքի բյուջե: Համաձայն հարկային օրենսգրքի 447 հոդվածի և համաձայն իրավահարաբերության ծագման պահին գործող <<Հարկերի մասին>> օրենքի 23-րդ հոդվածի` հարկի վճարումը սահմանված ժամկետներից ուշացնելու դեպքում ժամկետանց յուրաքանչյուր օրվա համար հարկ վճարողը վճարում է տույժ` ժամանակին չմուծված հարկիգ ումարի 0.15 տոկոսի չափով:
Համաձայն <<Տեղական ինքնակառավարմանմ ասին>> օրենքի 34-րդ հոդվածի 1-ին մասի 2.2-րդ կետի` համայնքի ղեկավարը, որպես պարտադիր լիազորություն, օրենքով սահմանված կարգով կազմակերպում է գույքահարկի գանձումը:
Համաձայն իրավահարաբերության ծագման պահին գործով <<Հարկերի մասին>> օրենքի 29.1-ինհ ոդվածի 1-ին մասի` հարկային պարտավորությունների գծով գումարների վճարումը սահմանված ժամկետից ուշացնելու դեպքում տեղական ինքնակառավարմանմ արմինը որոշում է կայացնում հարկ վճարողից ժամանակին չվճարված գումարը գանձելու վերաբերյալ և այդ մասին պատշաճ ծանուցում վերջինիս:
Ելնելով վերոգրյալից և ղեկավարվելով <Տեղական ինքնակառավարման մասին> օրենքի 34-րդ, <Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին> օրենքի 50-րդ հոդվածի 2-րդ մասի ա/ ենթակետով, 53-րդ, 58-60-րդ հոդվածներով՝ որոշում եմ
|